10/19/2010

Minä.

Kuvaajana toimi: Oyri
Lisää kuvia samasta setistä: Klikity klik!


"In the corner of your eye, I can see into your mind.
A shadow beneath your smile, something hidden deep inside.
Silently you wait - for someone to see you."
Machinae Supremacy - Skin


Minä itse ja vain minä.

Tämän viikon olen aikonut pyhittää vain itselleni, koska olen viimeisten viikkojen aikana tehnyt ja keskittynyt lähinnä muihin niin kovasti, että olen unohtanut pitää huolen siitä mitä itse tarvitsen. Olen murehtinut empaattisena ihmisenä yhteiskunnan puolesta asioita, mutta tämän viikon ajattelin vain nauraa kaikelle ja semi-itsekkäästi vain yrittää keskittyä olennaiseen, eli itseni kuuntelemiseen. Ehkä se on välillä hyvästä. Ehkä yritän ottaa rytmin kiinni niin syömisessä, nukkumisessa kuin liikkumisessa. Ehkä annan aikaa vain itselleni ja alati polttoainetta tarvitsevalle inspiraatiolleni, jonka voin sitten tarpeen tullen yrittää purkaa tekemällä jotain luovaa, omaksi sielunhoidokseni.

Tämä viikko on minun.

Ei kommentteja: